Tuesday, April 6, 2010

Jalan-jalan ke Ict

Kami telah ke Klang utk makan seafood beramai-ramai. Sepatutnya ada 9 orang tetapi hanya 7 yg dapat hadir. Setelah berjanji.. menjemput seseorang di rumah, satu di petronas dan satu lagi di shell, akhirnya kami dapat berkumpul.. walaupun sebelum itu kesesatan jalan.. ha ha.. janji kul 8.30 pm akhirnya sampai di tempat kejadian sejam lewatnya.. sesampai di sana terus kami order makanan kerana masing-masing sudah kebuluran.. 3 jenis ikan pari & kembung bakar, siakap 3 rasa, tomyam campur, kailan ikan masin, kangkung goreng, udang goreng tepung, & sotong masak pedas.. banyaknya kan sampai tak cukup meja..

Perut masa tu memang dah menyanyi keroncong.. terlalu lapar.. apalagi sesampai je makanan semua terus serbu, hingga aku lupa mengambil gambar utk di muatkan dalam blog ni.. dah habis makan baru aku teringat tapi ikanpun dah tinggal tulang.. at last tinggal aku menghabiskan seekor kembung bakar.. yg lain dah surender.. makan memang pulun malam ni.. huishh sedapnya tak terkira.. habis makan kami duk bersembang lah pasal isu-isu semasa - bola (ada 2 org penyokong MU) yg mana x tahu pasal bola tu dok diam je.. akulah orgnya.. ha ha.. lepas isu bola timbul pasa isu dadah.. dan ada pulak yg minat pada law tetiba dan interested nak belajar katanya.. hurm mcm tulah kawan2 aku yg kuat celotehnya...

Akhir dalam kul 11pm kami pun berpecah balik ke rumah masing-masing, tapi kami yg sekereta dgn aku yg patut aku hantar pulang.. tapi melencong ke ICT sebab Cik N ni x pernah ke situ.. aku ni dah masuk 2 kali ke sini.. lelah rasa menaiki bukit.. namun keletihan itu hilang bila lihat lampu2 yg berwarna warni.. indah.. tapi telah ada lampu-lampu yg rosak...



Setelah habis ICT di terokai.. kami berasa haus dan kepanasan.. decide ke kedai mamak utk minum.. bersembang hinggalah habis air yg di order.. dan akhirnya aku menghantar pulang rakan2 yg ada ke rumah masing-masing. Begitulah berakhir malam ahad aku bersama rakan-rakan..

No comments:

Post a Comment